lunes, 30 de enero de 2017

Prosa Poètica: Deixar d'amagar-me (LL)

Del llibre "Pols entre la por i l'amor"

Deixar d'amagar-me

Li vaig dir
"no em vull amagar més em fa patir
millor ens deixem de veure"

Al cap d'uns dies em vaig trobar dient el mateix
Aquest cop no parlava amb ell
Li deia a la meva vida

                                amagada
                                amagada del que sóc
                                amagada dels altres

Havent après que brillar i deixar-se veure és perillós
He sigut bona en coses però mai prou bona en re

                        Vull arriscar-me
                         Posar-me en evidència
                         Moure'm i deixar-me veure
                         M' és igual fer el ridícul o trionfar
                         M'exposo al sol al vent i a la pluja

Más madera que viene la guerra!

No hay comentarios:

Publicar un comentario